یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۲۰:۴۳:۵۵

ارائه فرصت سه‌ماهه به قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای میدان آزادگان

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت با اشاره به انعقاد قرارداد بین وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، اظهار کرد: این قرارگاه فرصتی برای میدان آزادگان از ما درخواست کرد که ما این فرصت را به آن‌ها دادیم، فرصتی که درخواست کردند سه ماهه بود و ما هم پذیرفتیم و احتمالا در دی‌ماه باید مشخص شود. البته این درخواست از سوی ستاد اجرایی فرمان امام نیز مطرح شد که با آن نیز موافق بودیم.  لبته قرارگاه نیست و شرکت‌هایی هستند. آن‌ها هم خواستند با شرکت‌های درجه یک خارجی صحبت کنند. وی در پاسخ به این سوال که آیا مناقصه میدان آزادگان به تاخیر می‌افتد یا خیر، گفت: باید منتظر باشیم. ممکن است به موازات این اتفاقات رخ دهد. هنوز تصمیم نگرفته‌ایم. وزیر نفت با تاکید بر این‌که هدف وزارت نفت بالابردن ضریب بازیافت است، گفت: با چاه زدن هم می‌توان تولید کرد.

متن قراردادهای نفتی هنوز نهایی نشده است
وی در ادامه با اشاره به قراردادهای جدید نفتی، اظهار کرد: متن این قراردادها هنوز نهایی نشده و فعلا در مرحله‌ی تعیین صلاحیت شرکت‌های خارجی هستیم. هفته گذشته برخی شیطنت‌هایی کردند و گفتند فقط شرکت‌های خارجی برای این قرارداد ها دعوت شده‌اند و شرکت‌های داخلی حذف شده‌اند، در حالی که داخلی‌ها را قبلا تعیین صلاحیت کرده بودیم و اعلام کردیم 11 شرکت صلاحیت دارند و چنانچه باز هم درخواستی باشد بررسی می‌کنیم.  این مرحله برای خارجی‌ها بود و پس از این‌که ارزیابی صلاحیت‌ها تمام شود متن آماده خواهد شد.



  کد خبر : 2604
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :